Гарантійні зобов'язання компанії.
Будь-яка компанія, що поважає себе, якщо вона впевнена в якості своїх продуктів і сервісу, обов'язково надає гарантію на надані послуги або проданий товар. Дуже важливо, щоб гарантійні зобов'язання діяли не лише на словах чи папірці, а були реальними та виконуваними. Який сенс з гарантії терміном 10 років, якщо за фактом, у разі потреби, компанія знайде тисячу причин, чому Вам її не надати?
Гарантія у нашому розумінні – це доказ нашого високоякісного підходу до надання послуг з обслуговування вікон, це впевненість у професіоналізмі своїх співробітників, розуміння та прийняття відповідальності за свій сервіс, повага до нашого клієнта. Наша компанія Ремонт пластикових вікон надає гарантію на виконані роботи з моменту свого заснування. Кожен клієнт, з яким ми співпрацюємо, отримує товарний чек із персональним номером замовлення.
На які роботи поширюється гарантія та на які терміни?
- 2 роки на повну заміну фурнітури MACO (на працездатність та герметичність).
- 1 рік заміну склопакетів.
- 1 рік на заміну гуми ущільнювача.
- 3 місяці на регулювання вікон зі зношеною фурнітурою.
Гарантія не поширюється:
- Якщо виникли поломки внаслідок неправильного поводження з вікном.
- Якщо виникла абсолютно інша причина поломки, яка не має відношення до виконуваних раніше робіт.
- Якщо поломка виникла після спроб клієнта самостійно встановити, підрегулювати і т.д.
- Якщо клієнт проігнорував рекомендовані послуги з усунення проблеми нашим майстром і наполягав на виконанні робіт на власний розсуд.
Незважаючи на різноманітність причин виникнення гарантійного випадку, ми завжди залишаємось клієнтоорієнтованими. Ми зацікавлені в тому, щоб клієнт залишився задоволеним і якщо гарантійний випадок виник з нашої вини, ми завжди це визнаємо і усуваємо проблему максимально швидко. Примітно, що за весь час нашої компанії гарантійних звернень було небагато. Це ще раз підтверджує той факт, що якщо компанія відповідально ставиться до виконання гарантійних зобов'язань, то вона максимально зацікавлена у якісному виконанні своїх робіт із першого разу.
Питання-відповідь
Гарантія на регулювання вікон
У яких випадках надається гарантія на регулювання вікон
Протягом гарантійного терміну стулка провисла і затирає знизу.
У такій ситуації потрібно викликати майстра повторно, він оперативно та безкоштовно усуне цю проблему.
При відкриванні чи закриванні вікна чути тріск, хруст.
Це повністю гарантійний випадок, зверніться до нас для вирішення проблеми.
Віконна ручка закривається зі сторонніми звуками, наприклад, клацанням.
Можливо, одна з відповідних планок знаходиться занадто близько до механізму, це гарантійний випадок. Зверніться до нас з для вирішення проблеми.
Одна із притискаючих частин не потрапляє на відповідну частину рами та не притискає стулку в конкретному місці.
Цей випадок підпадає під гарантію.
На моїй фурнітурі є механізм помилкової дії, але при цьому стулка відкрилася у двох положеннях (на провітрювання і відкрито).
Це повністю гарантійний випадок, зверніться до нас, і ми оперативно виправимо ситуацію.
У яких випадках не надається гарантія на регулювання вікон.
Після регулювання вікон залишилося незначне продування.
Регулювання вікон не дає 100% гарантію на герметичність стулки по ряду причин: неякісна фурнітура, відсутність точок притискання по всьому периметру, наприклад внизу стулки відсутній будь-який прижим, неповноцінний комплект фурнітури (без провітрювання), петлі без регулювання прижиму, не придатний до експлуатації ущільнювач. Даний набір недоліків фізично не дасть майстру усунути повністю продув, а лише максимально покращити результат на стільки, наскільки це дозволить фурнітура. На цей випадок гарантія не надається.
Після регулювання балконна клямка (ручка курця) не тримає двері, і її відкриває протягом.
У цьому випадку можна зробити висновок що клямка (ручка курця) і до регулювання двері не тримала, а протягом вона відкривалася лише тому, що двері були прогнуті та фіксувалися лише за допомогою того, що впиралися в поріг, або важко відкривалися — зачинялися. Регулюванням майстер виставив двері в заводський режим, в такий, в якому вони й мають бути. У цій ситуації необхідно встановити нову балконну клямку. Під гарантію цей випадок не підпадає.
Через деякий час після регулювання тріснув склопакет, відірвалася петля, лопнула рама, зламалася фурнітура, відірвалася ручка.
Регулювання- це налаштування відкриття та закриття стулки в рамі і переведення фурнітури в щільніший притиск, дані маніпуляції не мають жодного відношення до перерахованих дефектів.
Через деякий час після регулювання зламався редуктор (основний привід фурнітури), ручка крутиться по колу і вікно або двері не працюють.
Наприклад, фурнітура, а також віконна ручка фірми "maco" розрахована на 40000 тис. циклів відкривання та закривання, в перекладі на час це від 10 років гарантованої роботи. А на скільки циклів розрахована ваша фурнітура якій 10+ років? Можливо, ви запросили майстра, коли фурнітурі залишилося фізично працювати всього 50-100 циклів. Ця ситуація не має жодного відношення до регулювання і під гарантійний випадок не підпадає.
Гарантія на заміну ущільнювача.
У яких випадках надається гарантія на заміну ущільнюваної гуми?
Ущільнювач випав зі спеціального паза та висить на вікні.
У нас таких випадків ще не було, але теоретично, якщо таке трапиться, це гарантійний випадок.
Ущільнювач порвався або тріснув на місцях згину.
Якщо таке трапиться, ми безкоштовно замінимо ваш ущільнювач за гарантією.
У яких випадках гарантія на заміну ущільнювача не надається?
Після заміни ущільнювача потрібно докласти зусиль для закриття ручки.
Це цілком нормальний процес, тому що чим товщий ущільнювач, тим більше зусиль потрібно докласти до віконної ручки. Різниця в роботі до і після робіт, звичайно, відчуватиметься, це не гарантійний випадок, але за бажанням клієнта ми налаштуємо комфортний режим притиску для зручного використання.
Після заміни ущільнювача залишився незначний продув у районі петель.
Як правило, заміна ущільнювача може усунути 70-95% протягу, але 100% гарантію на герметичність може дати лише заміна фурнітури + заміна ущільнювача.
Через якийсь час після заміни ущільнювача тріснула рама, склопакет, зламалася фурнітура.
Заміна ущільнювача ніяк не пов'язана з цими випадками, і тому до гарантії не відноситься.
Ущільнювач після заміни холодний.
В зимовий період року цілком логічно що ущільнювач буде холодний, а також скло, віконний профіль. Вікно є бар'єром між холодом та теплом, головне, щоб не було продування холодного повітря.
Гарантія на заміну фурнітури
У яких випадках надається гарантія на заміну фурнітури?
Після встановлення фурнітури "maco" з вікна, як і раніше, є продув холодного повітря.
Так. Це цілком гарантійний випадок. Зверніться до нас і швидко виправимо цей дефект.
Двері або вікно провисло і при закритті відчувається тертя знизу, або зверху.
Так. Це підходить під гарантію, і ми оперативно це виправимо.
Будь-який елемент фурнітури "maco" раптово зламався (тріснув) або з незрозумілих причин перестав працювати.
Таке буває вкрай рідко, але якщо раптом таке трапилося, ми оперативно замінимо зламану деталь на нову.
При закритті чи відкритті чути тріск, хруст.
Цілком гарантійний випадок, зверніться до нас за розв'язанням проблеми.
Ручка заклинила і не провертається.
Гарантійний випадок, ми швидко це виправимо.
Вікно або двері відчинилися у двох положеннях відкрито і на провітрювання.
Оскільки у фурнітурі "maco" за умовчанням встановлений механізм помилкового відкриття, це практично неможливо, але якщо це трапилося, то це гарантійний випадок.
У яких випадках гарантія на фурнітуру не поширюється?
Стулка вікна або двері у відкритому стані має прогин знизу або збоку, не щільне прилягання стулки до рами при горизонтальному положенні ручки (відкрито).
У 99% випадках такий дефект був у Вас і раніше, просто на нього не звертали уваги. Але якщо так трапилося, то Вам потрібно звернутися до виробника вікон, оскільки заміна фурнітури не має до цього ніякого відношення.
Через деякий час після заміни фурнітури у вікні тріснула стулка (профіль), скло, лопнула рама.
Процес заміни фурнітури відбувається без зняття штапика, без демонтажу склопакета зі стулки, без будь-якого втручання в розміщення склопакета в стулці, тому заміна фурнітури, не має жодного відношення до проблеми, що трапилася.
Віконний ущільнювач порвався або випав із профільного паза.
Змінюючи фурнітуру майстер не робить ніяких маніпуляцій з ущільнювачем. Це не гарантійний випадок.
Віконна ручка тріснула або відірвалася.
Змінюючи фурнітуру ми залишаємо вже наявну ручку, тому відповідно і гарантію на вашу стару ручку ми не даємо, (за винятком ситуації, якщо ви придбали до послуги заміна фурнітури додатково нову ручку).
Після встановлення нової фурнітури вікна почали сильніше запотівати, ніж це було раніше.
Таке справді можливо, якісна фурнітура забезпечує максимальну герметичність вікна, тобто повністю виключає потрапляння свіжого повітря. Такий процес абсолютно природний і не є якимось дефектом. Рекомендуємо регулярно провітрювати приміщення, перевірити рівень вологості, а також концентрацію CO2 у повітрі. Цей випадок не є гарантійним.
Фурнітуру поміняв, а як і раніше дме між підвіконням і рамою, зі штапика, між рамою та стіною.
Змінюючи фурнітуру, ми гарантуємо герметичність лише по периметру стулки (частина яка відкривається), для усунення інших дефектів, потрібно проводити інші роботи.
Дме холодне повітря з віконної ручки.
Таке буває через неякісну ручку, вона не має спеціальних ущільнювачів на посадковому місці, рекомендуємо просто замінити ручку на більш якісну. Цей випадок не є гарантійним.
Гарантія на заміну склопакетів
У яких випадках надається гарантія на заміну склопакетів?
В середині склопакета є явно виражені розводи та забруднення.
Таке іноді трапляється, буває навіть, що і при установці склопакета ні майстер, ні замовник не помітили цього дефекту, а звернули увагу після миття вікон. Це повністю гарантійний випадок і ми замінимо дефектний склопакет на новий.
Протягом гарантійного терміну склопакет запітнів усередині.
Це процес розгерметизації, що повністю підпадає під гарантію і підлягає заміні.
Склопакет з незрозумілих причин тріснув.
Абсолютно у всіх виробників склопакетів є частка відсотка таких ситуацій, це нормально. Після приїзду нашого майстра буде знятий штапик по всьому периметру склопакета, ми зробимо огляд склопакета на предмет удару і будь-яких маніпуляцій з підставковими мостами та підкладками (це те, що знаходиться всередині стулки), Якщо склопакет тріснув сам по собі він 100% підлягає заміни за гарантією.
У яких випадках гарантія на заміну склопакетів не поширюється?
На склопакеті утворюється конденсат (всередині приміщення).
З дати заснування нашої компанії ми використовуємо тільки енергоефективні склопакети, тому якщо склопакети пітніють Вам варто звернути увагу на клімат у приміщенні, а саме; перевірити показники вологості, концентрацію CO2, температуру повітря та повне дотримання правил розміщення опалювальних радіаторів біля вікон. Під гарантію цей випадок не підпадає.
Приходили майстри по обслуговуванню кондиціонерів, знімали для обслуговування свого обладнання склопакет, через якийсь час він тріснув.
На жаль, не всі майстри з обслуговування кондиціонерів мають досвід, навички, а також що дуже важливо, спеціальний інструмент для роботи зі склопакетами та ПВХ профілем. Тому в цій ситуації гарантія не надається.
Після установки жалюзі, або ролет склопакет тріснув.
Склопакет заходить під віконний штапик по всьому периметру, а жалюзі за своєю конструкцією, як правило, прикручують у безпосередній близькості біля скла, іноді буває що майстер просто випадково, або по недосвідченості вкрутив саморіз прямо через ПВХ профіль в скло. Гарантія у цьому разі не надається.
Від склопакета взимку холодить.
Важливо відрізняти два абсолютно різних значення "продув" і "холодить" продув це коли дме повітря, а холодить, це коли поверхня скла холодна і якщо піднести руку ми відчуватимемо холод. Взимку це абсолютно нормальне явище, і який дорогий склопакет би ви не замовили, він ніколи не буде в зимовий час теплим. Це не гарантійний випадок.
Поблизу склопакета відрізали щось болгаркою та іскри потрапили на скло
Після цієї ситуації на склі залишаться коричнево - чорні опуклі крапочки (заплави), їх неможливо відмити або віддерти. Під гарантію цей випадок не потрапить.
Гарантія на герметизацію вікон, дверей, лоджій та балконів.
У яких випадках слід звернутися до нас за гарантією?
Герметик потріскався та видно монтажну піну.
Якщо протягом гарантійного терміну таке сталося, зверніться до нас і ми оперативно виправимо ситуацію.
Через якийсь час помітили на монтажному шві пробіли, не замазані щілини.
Це чудова нагода виправити за гарантією цю проблему.
Через козирок, який герметизували при косому дощі, затікає вода.
Це цілком гарантійний випадок.
У яких випадках не надається гарантія на герметизацію.
З-під рами чути продув холодного повітря, але при цьому монтажний шов ретельно зароблений, і не має жодних пробілів.
Таке буває, якщо місце монтажу вікна (стіна в якій встановлено вікно має пустоти) наприклад, у деяких 16 поверхових панельках є пустоти всередині отвору, іноді буває закладений пінопласт, і продув проходить усередині стіни, наприклад з третього поверху на четвертий, або п'ятий. Це помилка компанії, яка встановлювала вікна, перед встановленням вікон у таких отворах їх потрібно якісно заробити. Якщо монтажний шов на якому зроблено герметизацію ретельно замуровано і не має перепусток, це означає, що ми виконали свою роботу якісно і за гарантією усунути таку проблему не вийде.
Після герметизації склопакети як запотівали, так і запотівають далі.
Герметизація ніяк не впливає на утворення конденсату, тому чекати, що після цих робіт його не буде, немає ніякого сенсу.