Ремонт та регулювання вікон у Києві для кожного!

Ми працюємо для Вас:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00
Сб-Вс: 10:00 - 16:00
Україна, м. Київ
info@regulirovka-okna.kiev.ua
Гарантія 100% якості

Гарантійні зобов'язання компанії.

Будь-яка компанія, що поважає себе, якщо вона впевнена в якості своїх продуктів і сервісу, обов'язково надає гарантію на надані послуги або проданий товар. Дуже важливо, щоб гарантійні зобов'язання діяли не лише на словах чи папірці, а були реальними та виконуваними. Який сенс з гарантії терміном 10 років, якщо за фактом, у разі потреби, компанія знайде тисячу причин, чому Вам її не надати?

Гарантія у нашому розумінні – це доказ нашого високоякісного підходу до надання послуг з обслуговування вікон, це впевненість у професіоналізмі своїх співробітників, розуміння та прийняття відповідальності за свій сервіс, повага до нашого клієнта. Наша компанія Ремонт пластикових вікон надає гарантію на виконані роботи з моменту свого заснування. Кожен клієнт, з яким ми співпрацюємо, отримує товарний чек із персональним номером замовлення.

На які роботи поширюється гарантія та на які терміни?

  • 2 роки на повну заміну фурнітури MACO (на працездатність та герметичність).
  • 1 рік заміну склопакетів.
  • 1 рік на заміну гуми ущільнювача.
  • 3 місяці на регулювання вікон зі зношеною фурнітурою.

Гарантія не поширюється:

  • Якщо виникли поломки внаслідок неправильного поводження з вікном.
  • Якщо виникла абсолютно інша причина поломки, яка не має відношення до виконуваних раніше робіт.
  • Якщо поломка виникла після спроб клієнта самостійно встановити, підрегулювати і т.д.
  • Якщо клієнт проігнорував рекомендовані послуги з усунення проблеми нашим майстром і наполягав на виконанні робіт на власний розсуд.

Незважаючи на різноманітність причин виникнення гарантійного випадку, ми завжди залишаємось клієнтоорієнтованими. Ми зацікавлені в тому, щоб клієнт залишився задоволеним і якщо гарантійний випадок виник з нашої вини, ми завжди це визнаємо і усуваємо проблему максимально швидко. Примітно, що за весь час нашої компанії гарантійних звернень було небагато. Це ще раз підтверджує той факт, що якщо компанія відповідально ставиться до виконання гарантійних зобов'язань, то вона максимально зацікавлена у якісному виконанні своїх робіт із першого разу.